Saturday, February 23, 2008

Law of Attraction (LOA)

Mungkin ada yang tahu dan tidak kurang juga yang memang belum pernah dengar dengan istilah ni. Saya pun baru nak berjinak2 belajar. Kat sini ada beberapa artikel yang diambil dari blog individu untuk dikongsi bersama.

"Buat pengetahuan semua, baik ia hukum alam apa pun atau sekerap manapun “law of attraction” dibicarakan di dalam buku the secret mahupun di dalam videonya…atau pelbagai lagi perlambangan yang cuba dikaitkan sebagai hukum tersebut, SEBENARnya sangat kurang kita dan mereka yang diluar sana membicarakan atau kurang sedar yang mereka sedang membicarakan satu hukum sains fizik atau ilmu bio energi yang sama juga seperti mana juga hukum alam seperti hukum grafiti yang dijumpai oleh si bijak pandai Albert Einstein.
Dalam sains fizik “quantum”, telah menjelaskan betapa dunia yang kita harungi ini adalan satu manisfestasi lautan energi. Dan namanya “law of attraction” aka LOA ini HANYALAH sekadar nama yang menunjukkan satu sains energi. Tidak lebih dan tidak kurang. Tak perlu kita persusahkan dengan pelbagai istilah kerana di barat mereka menggunakan istilah ini untuk tujuan komersial walaupun hukum alam ini sebenarnya telah disebut2 dan diajar oleh Nabi Besar kita Nabi Muhammad SAW itu sendiri" http://amarmahmood.com/

No comments: