Sunday, February 17, 2008

Minggu Yang Sibuk

Lebih seminggu baru berkesempatan menulis blog ni. Pelbagai perkara perlu difikir dan dipelajari pada waktu yang sama.Malah yang lebih berat beberapa keputusan besar perlu dibuat sekitar dua bulan terdekat ini termasuklah 'mengundi'.

13 Februari 2008, Rabu lalu, menyaksikan degupan jantung yang kencang bila mana projek pertama di bahagian yang baru dipersembahkan kepada VIP dan para staf anggaran lebih 500 orang.Namun Alhamdulillah dengan pertolonganNya jua segalanya berjalan lancar.Walaupun ia tidak memenuhi stardard kerja yang diidamkan namun memadai jika diambilkira beberapa kekangan besar pada saat projek tersebut dibangunkan.Sesungguhnya tiada yang lebih berkuasa melainkan Dia!

9 Februari 2008, Sabtu lepas, sempat lagi berkunjung ke majlis perkahwinan staf di Batu Pahat, Johor.Perjalanan mengambil masa lebih kurang lima jam.Dengan ditemani baby, Haikal serta rakan-rakan sepejabat perjalanan menjadi indah dan meriah apatah lagi kenderaan yang ditempah (bas) banyak ruang kosong memandangkan ramai yang tidak dapat hadir maklumlah bercuti di kampung masing-masing sempena cuti Tahun Baru Cina. Sebelum balik, singgah di Ayer Hitam, seronok sakan.

Alhamdulillah syukur Allah beri peluang untuk mengecap rezeki dan nikmat.oppss perlu berhenti..anak2 meragam.heee

No comments: