Monday, April 7, 2008

Bukan Sekadar Simpati (2)

Semalam, terima 'sms' daripada sahabat yang terlantar di PPUM bahawa beliau akan dibedah lagi untuk kali ketiga. Sedih bercampur 'gembira', sedih sebab memikirkan seksanya dia melalui keadaan begini dan gembira sebab akhirnya doktor dapat mengesan punca kenapa dia tidak dapat atau sakit untuk berjalan selepas pembedahan kedua. Ini 'sms' beliau..begitu syahdu :

"A'kum.Doakan kesejahteraan & keselamatan saya. Pagi ini doktor akan betulkan sendi saya. Patutlah saya sukar & terasa sakit bila mahu berjln. Rupa2nya pd pembedahan ke2 berlaku sedikit kesilapan.Menyebabkan sendi palsu saya terkeluar.Harap kali ini semuanya selamat.Doakan saya yea.Terima kasih."

Di bawah ni gambar beliau beberapa hari selepas pembedahan kedua.Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul.






Semoga Allah sentiasa memberi rahmat buatnya serta dipermudah segala urusan dan dipercepatkan sembuh seperti sediakala dan dimurahkan rezeki.Ameen.

No comments: